nk kurus!!

nk kurus!!
yayacomichitachu.... wut2!!

Khamis, 31 Mac 2011

- KAsut tuNAng -


ok, harus ke jadik kasut tunang? nnt org ckp. ya allah. KAKI GAJAH sape tu ? makkk aiii..
xsemene mene kasut ni hadir dlm ingatan aku, stelah membelek picture2 yg ade di lappy ku.. nk tau kasut ape? ni kasut khas aku bli utk g convo kot. haha.. pastu dah xyah nk tny aku lah kn mane ksut ni pegi. mmg aku xtau.

mungkin bwah katil tmpt aku slalu letak kasut2 jarang pakai @
mungkin disimpan oleh atok, yg biasenye mengemas brang2 aku.....

yg pasti kalau kasut mcmni jadik hantaran tunang aku. mmg x r... elak kne NGUTUK je kan. hahaha...

psssttt : aku mmg xde r nk pkai lg kalau x btul2 cam annual dinner or ape ke yg sewaktu dgn nye, coz mmg tinggi gile utk aku n xbrape n suit gak la buat aku skang ni dgn pertambahan berat bdan yg sgt ketare. wakakaka..... mksudnye kasut ni skrg kalau aku jumpe pun mmg jadik

HAK MILIK ARKIB / MUZIUM SEANTERO.

11 ulasan:

  1. amboi.. rajen update skrg.. cantek weh kasut. bg aq meh.haha

    BalasPadam
  2. nice shoes... jual la kalau xnk lg... huhu

    BalasPadam
  3. wan: hahaha.. habestu life aku hny ade ini saje.

    BalasPadam
  4. hehehe... nk ke? kasut ni besau lah. hahaha...

    BalasPadam
  5. besar mane agknye kaki fydo kn... haha.. akak pki size 9...ade bran?

    *boleh x buang word verification?*

    BalasPadam
  6. erk nnt fydo ngk ea..... xtau ksut ni kt mner.. huhuhu... cmne nk buang word verification.. fydo xti.

    BalasPadam
  7. heheh cari jgn x cr...

    ok.gi dashboard -> settings -> comments -> Show word verification for comments -> No...

    boleh jugak kalau nak tuka sekali
    ni..

    comment form placement -> pop up window

    so lebih senang nak komen... :)

    BalasPadam
  8. great!! dah ok... :)

    cume fydo x tukar lg eh pop up comment?

    BalasPadam
  9. alamak, yg pop-up tu serius xreti kt mane... xjumpe lakkk

    BalasPadam
  10. ehhehe...same je,gi kt settings, comment, comment form placement, pop up window... :D

    BalasPadam