nk kurus!!

nk kurus!!
yayacomichitachu.... wut2!!

Selasa, 3 Mei 2011

HATIKU TERCALAR

SEBAB MOOD AKU NAK CAKAP PASAL NI...... SO AKU CAKAP JE, 


 1st scratched : di atas kecuaian diri sendiri





 okey, this scratch mark is made by me. hahaha.... my own fault, aku yg xsengaje terlanggar skettle kat kfc larkin. eh skettle ke? aku pun da lupe.. either skettle or batu, mcmtu la gamaknye..... huhu... but nsib baik die kat bawah.. so xberape nk kelihatan sgt lah.. dats y aku xamik port.

BUT!

2nd scracthed : cuai aku ker? entah



 izenit beautiful? cantik kan? walaupun kecil calarnya, tapi makan dalam beb, langgar pulak dgn hamba allah yg TET!! mls nk cakap panjang, bertekak gak selame beberape minit. disebabkan mse menunjukan nk dekat pkul 8.30am.. so msing2 paham la kn? amik kate ptus, mls nk bertekak panjang, ko settle keta ko, aku settle keta aku. seb bek lah aku ni junior kt stu..... sabar je lah.


so skang mood aku jadi simpang siur..... jadi mcmni kejap :







kadang-kadang jadik camni :





hukhukhuk.......

so, nak tunggu keta aku dipulihkan seperti baru di ambil dr kedai mstilah kne tunggu atok aku yg tolong buat....... ATOKKKKK......... tolong antarin donggggggg mobilnya.... bru guwe bley tersenyum begini :






KEH.. KEH... KEHHH..... =)














Tiada ulasan:

Catat Ulasan